برون‌سپاري seo و مزاياي آن

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 7
نویسنده پیام
behzad آفلاین


ارسال‌ها : 34
عضویت: 14 /10 /1391
تشکرها : 1
تشکر شده : 5
برون‌سپاري seo و مزاياي آن
فوايد استفاده از ابزارهاي رتبه‌ساز وب‌سايت



یك SEO می‌تواند نقش مهمی در بالا بردن موقعیت رتبه یك وب‌سایت در موتورهای جستجوی مختلف و بهبود ترافیك و كسب و كار سازمانی در آن وب‌سایت ایفا كند. امروزه در رقابت كسب و كار سازمانی در جهان، شركت‌ها اگر بخواهند واقعا پیشرفت داشته باشند، نیاز دارند هم در وب و هم در كسب و كار سازمانی آفلاین تبليغات كنند.
بنگاه‌های بیشتری، بخصوص SEO‌ها، روز به روز كسب و كارهای تبلیغاتی خود را برون‌سپاری می‌كنند. این كار سبب می‌شود از نیروهای كار مستعد كه در سطوح مختلف فعالیت می‌كنند استفاده شود؛ خواه نیروی كار داوطلب آزاد و پاره وقت باشد، خواه تمام مدت مجازی. این حجم نیروی كار توانایی مساعدت در دستیابی اهداف SEO‌ها را صرف‌نظر از این كه شركت‌های سفارش‌دهنده خاص باشند، دارد. هر نیروی كار داوطلب آزاد و مجازی جایگاه خود را در این صنعت سفارشی دارد. اما با وجود این اگر مطالعه‌‌ای تطبیقی‌ بین نیروی كار داوطلب آزاد و نیروی كار مجازی انجام می‌گرفت، نوك پیكان ارقام به دلایل بسیاری، گروه دوم را نشانه می‌رفت.
چرا موتور جستجو نیازمند بهینه‌سازی است و چگونه در یك صفحه نتیجه جستجو (SERP) به كمك یك وب سایت می‌آید؟ همه ما می‌دانیم كه بازار اینترنتی میلیون‌ها خریدار دارد و شركت‌ها و سرویس‌ها در این شبكه جهانی به فعالیت می‌پردازند. پس هر روزه ابزار موتور جستجو مورد استفاده هزاران نفر قرار می‌گیرد. بیشتر بازدیدكنندگان ابزار جستجوی گوگل را باز كرده، كلیدواژه مورد نظرشان را تایپ و سپس به وب سایتی مراجعه می‌كنند كه در بالای فهرست جستجو پیدا شده است. پس برای ماندگاری در این دنیای وب باید حسابی مجرب شوید تا به ابتدای فهرست SERP برسید. برای دستیابی به این هدف، SEO یا همان بهینه‌ساز موتور جستجو برای وب‌سایت‌تان حیاتی است.
وقتی در حال انجام تبلیغات دیجیتالي هستید، بهترین مدل صحیح بهینه‌سازی موتور جستجو برای مدیریت، ردیابی نتایج و پیشبرد این عملیات تبلیغاتی مورد نیاز است. برای انجام این كار ابزارهای زیادی ارائه شده است. برای شما این مساله مهم است كه مطمئن شوید سرمایه‌گذاری‌تان در این رشته عملیات تبلیغاتی، سود كافی نصیب‌تان كرده و بازگشت سرمایه پیش‌بینی شده‌ای داشته باشد. اگر بازگشت سرمایه‌ در كار نباشد، حقیقتا دلیلی برای چنین سرمایه‌گذاری اي نیست. مدیریت نتایج به دست آمده احتمال رسيدن به مقصودتان را افزایش می دهد؛ بنابراین مدیریت در هر سطح از رشته عملیات كه پربازده‌تر است، شما را به استراتژی مناسب‌تری برای رسیدن به نتایج بهتر می‌رساند. SEO یا بهینه‌ساز موتورجستجو اولین و اصلی‌ترین دغدغه‌ حرفه‌ای های دنیای وب درباره شبكه جهانی است. بدون داشتن رتبه مناسب در موتورهای جستجو نظیر یاهو و گوگل، تمام تلاش‌های دیگر شما بیهوده خواهد بود. به‌منظور یافتن SEO مناسب برای وب‌سایت‌تان 2 راه می‌توانید برای شركت‌تان يک متخصص در این زمینه استخدام كنید، یا این كه امور را به دست شركت‌های تخصصی SEO بسپارید. گزینه اول با توجه به افزایش بسیار زیاد حقوق و مزایای متخصصان، مسلما پر هزینه‌تر است. شركت‌های تخصصی SEO با ارائه خدمات وسیع برای طیف گسترده‌ای از وب سایت‌هایی كه با مشكلات گوناگون ساختار و طراحی دست و پنجه نرم می‌كنند، كار شما را راحت‌تر خواهد كرد. به جای صرف وقت و هزینه در SEO می‌توانید كمتر هزینه كنید و از مزایای بی پایان خدمات SEO لذت ببرید. در ادامه از مزایای برجسته سپردن كار به یك شركت خواهیم پرداخت.
ـ مدیریت SEO بخشی از وب‌سایت شما، می‌تواند كاری پراضطراب باشد.
این كار نه‌تنها زمان و منابع زیادی از شما خواهد گرفت، بلكه نگرانی زیاد و كارهای دائمی و خسته‌كننده برای شما به‌همراه خواهد داشت. برون‌سپاری SEO شما را از تمامی این نگرانی‌ها دور نگاه می‌دارد؛ لذا زمان و انرژی را هدر نمی‌دهید و از منابع برای خلاقیت بیشتر، استفاده بهینه خواهید كرد. از این زمان می‌توانید در دیگر جهات مهم كسب و كارتان استفاده كنید كه می‌توانند آن را بهبود بخشند. نتایج تركیب‌شده، یك موفقیت شگفت‌انگیز طولانی مدت برای كسب و كار هستند.
همچنین دستیابی به حرفه‌ای‌های SEO، رسیدن به كنترل كیفیت مناسب را مطمئن‌تر می‌كند كه این مساله به جذب بیشتر مشتریان كمك بسیاری خواهد كرد.
بعلاوه امروزه سرویس‌های حرفه‌ای SEO در نرخ‌های مقرون به صرفه‌ای در دسترس هستند. حتی اگر هزینه صرف شده در به‌كارگیری این SEOها را با سود حاصل از آنها مقایسه كنید، متوجه خواهید شد كه معامله خوبی انجام داده‌اید. بنابراین برون‌سپاری SEO از نظر هزینه مقرون به صرفه، آسان و خالی از هر گونه خطر است.
ـ هر محصول و خدماتی از سپردن كار به خدمات SEO، با این فرض كه با كمك SEO هر فعالیت مخصوص شركت در جهت سوددهی بیشتر در اینترنت بهترین روند خود را طی خواهد كرد، سود می‌برد. بهینه‌سازی جستجو و تبلیغات اینترنتی مقرون به‌صرفه، از SEO برای جلب مشتریان بیشتر استفاده می‌كند تا به فروش هرچه بیشتر دست یابد. استفاده كمتر از كلید واژه‌های جستجوی رقابتی، شما را در مقایسه با رقبا در رتبه بالاتری نگه داشته و هنگامی كه خدمات SEO را به خدمات دهنده‌های آن بسپارید، به ابزارهای مناسب و توانایی لازم برای دستیابی به سود بیشتر مجهز خواهید شد.
ـ كار با جدیدترین نرم‌افزار ووردپرس: این ابزار، اين كارایی را دارد كه به‌وسیله آن محتویات و شرح محصولات شما در وب سریع‌تر دیده شود. به‌این صورت می‌توان با كلید واژه‌های مناسب‌ و جذاب‌تر، خدمات و محصولات را به كاربر ارائه كرد.
بهینه‌ساز موتور جستجو برترین تكنیك امتحان شده‌ برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر در موتورهای جستجو است. فاكتورهای كمی‌ در پیدا كردن شغل مناسب SEO دخیل است. مثال آن توسعه پیوندسازی (link developing) است، چیزی كه وب‌سایت‌های اینترنتی با آن، ابرلینك‌های وب‌سایت‌های دیگر را برای كسانی كه دنبال اطلاعات مربوط به جستجوی خود می‌گردند، تبادل می‌كنند.
به این طریق كاربران وب‌سایت‌های دیگر نیز قادر به مشاهده وب‌سایت شما خواهند بود. اما این، همه مساله نیست، روش‌های بهینه‌ساز جستجوی بسیار برای ارائه وجود دارند. تنها راه اطمینان از این كه این روش‌ها، تبلیغات محصولات شما را برای وب‌سایت‌تان ضمانت می‌كنند، استخدام شركت‌های معتبر ارائه كننده خدمات SEO است.
این‌طور شما می‌توانید با استفاده از هر دو روش درون صفحه و برون صفحه SEO، به بالا بردن رتبه وب‌سایت خود بپردازید. در روش‌های ارزان قیمت بهینه‌سازی موتور جستجو، به محض این كه به رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو دست یابید، این ترفیع قابل توقف نخواهد بود. البته باید هر هفته به طور مداوم وب‌سایت خودتان را پشتيباني کنيد تا رقبایتان از شما جلو نيفتند. بله درست است، سطح زحمت‌ و صرف وقت‌تان برای عملیات نگهداری به عنوان مؤلفه‌ای از برون صفحه SEO، وقتی وب‌سایت‌تان به رتبه‌های بالا دست یابد، پایین‌تر می‌آید. اگر وقت كافی برای ترفیع رتبه وب‌سایت خود ندارید، می‌توانید یك SEO حرفه‌ای و مشاور را به نمایندگی خود برای این عمل به كار بگیرید.

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 21:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group